What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Az első szabadnap és még egy kis munka....

2011. december 06. - Lyasthé

Hétfőn sor került az első szabadnapomra, ilyenkor szabad Karolina is, Malin pedig kedden. Jól elterveztem, hogy majd alszom 10-11ig, de már automatikusan keltem fél7-kor ébresztő nélkül is, és utána csak 9ig sikerült továbbaludnom....

Délelőtt jó lustán kimentem még kicsit tájat fotózgatni, nagy nehezen valami tízóraiszerűt is varázsoltam magamnak, aztán délután pedig bementünk Wicklowba Karolinával és Vicky-vel (ő is a környéken lóápolóskodik). Szerintem szavak helyett, mindent elmond a kép, amit a városka egyik legforgalmasabb kereszteződésénél csináltam:

Hát szóval nem egy metropolisz, na :D Elmentünk kávézni, bankba, postára, kicsit lődörögtünk. Csinos hely egyébként, majd ha több időm lesz tervezek rendesebben fényképezgetni. Utána még azért befért egy Tescozás is, mert autó hiányában nekünk ez elég körülményes, Vicky meg volt olyan rendes, hogy eltaxizott minket.

Az este még vacsifőzésre, hajmosásra, mosásra volt elég, aztán kis netezés után már dőltem is el. Egyébként Peterék elmentek most, szóval a két kis terriert (Whiskey & Buddy) mi bébiszitteljük most a lányokkal, a bernáthegyi (Barry) meg a másik óriási kutya (Tyson), amit szégyen szemre elképzelni sem tudok, hogy miféle lehet (majd csinálok róla is képet) meg őrzi a farmot, mint rendesen.

A két törpe közül Buddy tegnap befészkelt az ágyamba, és ha mindez nem lett volna elég, még vicsorgott és morgott is, mint valami kis mini Alien, ha mocorogtam és őt is megmozdítottam :D Kicsit el kellett beszélgetnünk, de aztán már békés alvás volt.

Most kicsit húzósabb lesz a munka, ma egyedül voltunk hárman, kevesebb lovaglás volt, viszont annál több szénazsák töltés, lónyírás, kovácsnak asszisztálás... Malin ma délután hazautazott 5 napra, így most az ő lovai is Karolinára és rám fognak maradni, szóval fel kell kötnünk a felkötnivalót.

Most pedig még ünnepélyesen megkezdtem az elfekvőben megmaradt ribizlis Tibi csokimat lefekvés előtt.... De zárszónak azért itt egy tegnap esti kép a kis ágymelegítőmről (csak Szotyinak ne mutassa meg senki :D):

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr443444270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanibel 2011.12.07. 15:50:51

Nagyon helyes kis városkának néz ki, remélem, a valóságban is az.
Szotyi szerintem látta Buddy-t az ágyadon, de ahogy elnéztem a kis pofiját, nem nagyon tudta értelmezni a képet, merthogy te nem voltál rajta. :)

Sanibel 2011.12.08. 19:24:59

Hová tűntél? Hol a következő poszt?
süti beállítások módosítása