What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Előkészületek I.

2011. november 29. - Lyasthé

Ezt a bejegyzést igazából már jóval korábban meg akartam írni, de valahogy sosem sikerült. Sokat gondolkoztam azon is, hogy nekiálljak-e egyáltalán a blognak, hiszen benne van a pakliban a gyors és hirtelen bukás lehetősége is, de aztán úgy döntöttem, hogy "bátraké a szerencse" jeligével mégiscsak belevágok. Így hát most, az indulás utolsó előtti estéjén, itt van végre. (Myra, tőled ezúton is szeretnék elnézést kérni, hogy elvetettem az egyébként elsőosztályú "Zöld Birkasör" blogcímet, és megmaradtam valami földhözragadtabbnál :D)

A terv a következő: bizonytalan időre Írországba költözni és ott lovagolni, lóápolóskodni, meg ami ehhez tartozik (reményeim szerint az ezekből való tanulás is ide sorolható :D). Nem gondoltam volna, hogy ennyire súlyos lesz, de az utóbbi kb. három hétben megfordult az életem, és a szabadnapjaim jelentettek iszonyatos rohanást és stresszt, ennek tükrében a munkanapjaim pedig kifejezetten pihentetőnek bizonyultak.

A dolog úgy alakult, hogy stílszerűen pont a 23. születésnapomon, November 30-án este startolok el Dublinba. Az út három óra, ami talán még az én repülésundorommal is tolerálható. Aztán, ha az égiek is úgy akarják, elérem az utolsó Wicklow-ba induló buszt és éjjel fél egy-egy óra magasságában már az új "lakosztályomba" húzkodhatom befelé a jumbo méretű bőröndömet. Ha nem érem el, nos akkor az egy másik történet....

De addig még mindig maradt nem kevés teendőm a következő kb. másfél napra. Többek között még lóra is ülök, szóval remélem, hogy indulásig még megmaradok egy darabban. Bár egyébként hiába, nem is én lennék, ha az utolsó pillanatra már csak a láblógatást hagynám. A legnagyobb részén mondjuk már vitathatatlanul túlvagyok, szóval ami hátramaradt, azt már féllábon is...

Viszont ide most muszáj leszek beszúrni egy kis halívúdi köszöngetést, mert elmondhatatlanul hálás vagyok a sok támogatásért és szeretetért amit kaptam mindenkitől. Az utóbbi pár hétben kicsit úgy érezhettem magam mint egy rocksztár, szóval majd igyekszem ebből töltekezni a hátralévő 60-70 évben ;-D Nagyon fogtok hiányozni!

Első szusszra most ennyire futotta tőlem így 00:30-kor, főleg hogy még kell találnom egy kutya-biztos helyet a vadiúj bőröndömnek is.

 

A lefekvésig hátralévő időben pedig még tanulmányozok egy kis szakirodalmat :D

 

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr13420249

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanibel 2011.11.30. 19:06:23

Jól indult a dolog, adrenalin a tetőfokon, várom a következőt.
süti beállítások módosítása