What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Meglepi

2011. december 14. - Lyasthé

Nos, láttam itt már egy-két furcsaságot csikóbelovaglási szempontból (pozitív furcsaságok), viszont a mai az rendesen meglepett.

A mai program a háromévesekkel a következőképp nézett ki: Jane, Georgina chambonnal ment a jártatógépbe "melegedni" kicsit, mi Malinnal addig intéztük a dolgainkat. Utána fedelesbe be, egyből felülés és munka. Nem győzöm eleget felemlegetni, hogy a fiatalok olyan szinten állnak most jelenleg, hogy a fedelesben már "profin" ügetnek és vágtáznak körbe-körbe, az ügetésben történő irányváltások okoznak néha még problémát, valamint most kísérletezünk velük a külső pályákon, ahol néha még eléggé irányíthatatlanok. Szársegítségekkel még azért bajban vannak, testsúllyal-csizmával szépen elmennek, de persze szigorúan csak egész pályán, néhol sodródva, stb. és itt ki is fújt a tudományuk egyelőre.

Elkezdtem ügetni Georginával, amikor mondja Peter nagy kedélyesen, hogy akkor megnézzük, hogy ugrik. Én meg nagy vigyorogva mondtam, hogy aha, na igen hogyne :D Gondoltam biztos viccel. Hát nem viccelt, el is kezdte rakosgatni az akadályokat. Így, többesszámban. Itt azért felmerült bennem, hogy szólok, hogy ha esetleg unszimpatikus vagyok neki, akkor mondja inkább, ne megölni próbáljon. Viszont az eddigi tapasztalataim alapján meg bíztam benne, mert lehetetlen, veszélyes, akármilyen feladatot sosem adott még, szóval akármennyire is kamikáze akciónak tűnt ez a mostani, csendben lovagoltam inkább tovább. Természetesen neki lett igaza, teljesen jól csinálta a ló. A feladat az volt, hogy ügetésből mentünk mini-pályát, még egy oxer is volt benne :D Tényleg szuper volt egyébként, de ettől függetlenül ez egy olyan momentum, amivel kapcsolatban azért nem kevés kérdőjel van bennem. Nyilván, ha nem gyakran van ilyen, akkor nem szakadnak bele a lovak, de én azért csak jobban szeretek olyan lóval átkelni akadályokon amit úgy legalább nagyjából azért jól tudok kormányozni és ne adj isten többé-kevésbé még egyensúlyban is van :D

Ettől eltekintve halál nyugis nap volt, délben Peter és Malin elmentek vadászni, Romeo volt ezen a héten is az "áldozat". Mi meg addig szépen ellovagolgattunk Karolinával és Danielával itthon, és tettük a dolgunkat.

Bobby ilyen lelkesen várta ma, hogy ráüljek:

Este dvd-zés helyett viszonylag gyors beájulás volt a program, pedig tényleg nem volt egy hajtós nap. De hát így megy ez, ha aludni kell, akkor aludni kell :)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr53464516

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sanibel 2011.12.15. 10:17:42

Jó kis nap lehetett ez, de azért a "funny" filmre én is kíváncsi lettem volna.

Az előzőhöz pedig: a nappaliban készített képen is látszik, mekkora szél lehetett ott, még a falra feltett képeket is kicsit szétfújta. :)
süti beállítások módosítása