What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Az első hét

2015. május 12. - Lyasthé

A helyzet az, hogy elég vegyes napokon vagyok túl. Kezdjük azzal, hogy úgy indult a péntek reggelem, hogy ráesett Szotyira egy 20 kg-s forgácsbála. Szotyi 7,8 kg.... Elképesztő módon megúszta az egészet egy lightos kis sántikálással, a héten igyekszem még pihentetni. Mindenesetre senkinek nem kívánom ezt, amit akkor átéltem, szörnyű volt :-( Annyi kellemetlen hozadéka van még a balesetnek, hogy azóta rettenetesen fél az istállóban, remélem csak idő kérdése és fel fog oldódni.

A munka olajozottan megy, és ami a legfontosabb: nem érzem úgy egy hét után, hogy meg fogok halni bele :-D Persze vegyes a paletta mert vannak teljesen retardált és übercuki lovak is, ahogyan az lenni szokott, ennek megfelelően keserítik-, avagy könnyítik meg az életünket.

Az első szabadnapom (vasárnap) viszonylag uncsi formát mutatott: takarítás, kutyaséta, alvás, filmezés. De rám fért. Kutyasétáltatáshoz kaptam jó tippeket, hogy merre érdemes menni, csodaszép erdő, kevés mező, tényleg órákat el lehetne ott bolyongani, csak az az egy problémám van, hogy mocskosul félek egyedül az erdőben, sosem sétáltattam erdőben egyedül kutyát még :-D Viszont cserébe ilyen mindenféle giccses helyeken lyukadtunk ki:

masolat_img_0484.jpg

 

masolat_img_0494.jpgAz ott egy fehér szotyifenék :-)

Hétfőn este még kicsit nekiindultunk a környéknek bevásárlás után. Gondoltam milyen jó lenne átnézni kicsit Siegburgba, kb 15 perc autóval és az az első nagyjából értékelhető méretű városka. Na parkolni gyakorlatilag a lehetetlennel egyenlő. Vannak a belvárosban ill. a környékén parkolóházak, be is hajtottam egybe nagy lendülettel 19:54-kor, hogy utána bent észrevegyem, hogy csak 8-ig van nyitva. A jó kis pesti gondolkodás; fel sem merült bennem, hogy ilyen korán bezárnának egy parkolóházat :-D Szóval 1,60 EUR-t kidobtam a kukába és elkezdtem helyeket vadászni az utcán (lehetetlen), aztán totálisan véletlenül találtam egy szabadtéri parkolót, ami este 7 után ingyenes, halleluja! Egy órát sétálgattunk, helyes kis város, sok kiülős étteremmel, nagyon jó lehet egy nyári estén, majd kipróbálom.

masolat_img_0502.jpgHolzgasse; sétálóutca, ahol a sörfőzdétől kezdve, az ír pubon át a görög étteremig minden van

 

masolat_img_0506.jpgEzen a téren volt a legtöbb, gyakorlatilag fullon lévő étterem, kiülős részekkel. Csak innen, a túloldalról tudtam egyben lefényképezni, szóval a nightlife pont nem látszik :-)

 

11268064_966688606675311_1067680858_n.jpgKutyaparkoló

 

20150511_204723.jpgLőttem magamnak azért egy jóféle olasz fagyit is

A következő szabadnapomat már szeretném mozgalmasabbra tervezni, de az autó nem mindig elérhető, szóval gondolkoznom kell a tömegközlekedésen, ami viszont amiatt kicsit problémás, hogy otthon felejtettem Szotyi szájkosarát, és gőzöm sincs, hogy itt mennyire veszik komolyan azt, hogy rajta van-e a kutyán buszozás, vonatozás, stb közben. Ha bárkinek van erre vonatkozó tapasztalata, szívesen venném ha megosztaná :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr57454722

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása