What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Dolgos hétköznapok, verseny és IDAHOT Cologne

2015. május 19. - Lyasthé

Eltelt egy újabb hét (vagyis már több, mint egy hét), és mindez viharos gyorsasággal. Most már kezdem magam én is, meg a kutty is otthon érezni, kezdenek kialakulni a mindennapi rutinok, ésatöbbi. Na de mielőtt kicsit is kényelmesen érezhettem volna magam, jött a verseny! :-D Szerencsére közel volt, kb. félórányira innen (Bornheim, sima nemzeti), szóval minden nap jövés-menés, és általában csak fél napokat kellett ott tölteni, én megnyertem a csütörtököt és a pénteket magamnak (A nemlovasoknak: lóápolóként kell menni ilyenkor a lovakkal, felszerelni a versenyzőknek, segíteni melegíteni, meg ami még akad).

A helyzet az, hogy én már nem is emlékszem rá, hogy mikor voltam utoljára úgy versenyen, hogy kamionról kellett lovat szerelni, szóval elsőre elég nyomorultul éreztem magam hirtelen, de szerencsére hamar visszarázódtam.

masolat_20150514_073748.jpgBefontam pár fiatal lovat, de neki volt megörökítésre alkalmas teste is hozzá: Hermes

cymera_20150514_202508.jpgItt pedig már teljes harci díszben

masolat_20150514_124843.jpg A kihelyezett műhelyünk

Összességében jó móka volt, a mostani héten is megyünk egy nemzetire, egyelőre csak imádkozom h jobb idő legyen, mint most szombat óta, mert jelenleg a pulóver + kabát az alap, és ma már esegetni is kezdett hozzá...

Vasárnapra nagyon előrelátóan lestoppoltam az autót, gondoltam majd bemegyek Kölnbe. Erre szombaton az egyik kollegina felkapcsolva felejtette a világítást vagy ilyesmi, és csontra lemerítette az akksit, ez az én formám :-D De nem adtam fel, kinéztem a busz + vonat útvonalat, és bementünk Szotyolával úgy. Őszintén szólva csalódás volt, mert bár tényleg nagyon szép város, oltári koszos és szemetes gyakorlatilag mindenhol, és nagyon sok rosszarcú figura van mindenhol. Mondjuk az én szívemet már elrabolta Amszterdam, és van egy olyan érzésem, hogy a vezetést csak Wellington (NZ) tudná átvenni, vagyis rettentően elfogult vagyok.

Ja és teljesen véletlenül belefutottam az IDAHOT (Május 17: homofóbia, transzfóbia és bifóbia elleni világnap http://dayagainsthomophobia.org/ ) gyűlésbe a dóm mellett. Sok ember, beszédek, színes zászlók, lufik és jó hangulat:

masolat_img_0520.jpg

A végén zene, mindenki elengedte a lufiját, örülés :-)

Nem csináltam túl sok képet, de azért ideválogattam néhányat ezek közül. A Szotyi + dóm képért előre is elnézést, de egyszerűen nem tudtam úgy ügyeskedni, hogy beleférjen az egész, barbárság, tudom :-D

masolat_img_0526.jpgBier Museum - komoly szellemi műhelynek tűnik :-D

 

masolat_img_0524.jpg

 

 

mmasolat_img_0528.jpgMájusfa?

masolat_img_0525.jpg

 

 

masolat_img_0518.jpg

 

masolat_img_0527.jpg

 

masolat_img_0522.jpg

 

masolat_img_0529.jpg

 

cymera_20150517_181255.jpgA kedvenc képemet hagytam a sor végére :-)

Így elsőre ennyire futotta egy délutáni kirándulásból, majd biztos megyek még vissza, hátha változik a véleményem is majd még. De az igazság az, hogy gondolatban már a következő, messzebbi kiruccanásokat tervezgetem ;-)

Zárásnak még itt egy kevésbé urbánus kép az egyik esti kutyasétáltatásból, amikor új utakat fedeztünk fel Szotyival:

20150515_183603.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr497469924

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása