What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Bonn megkésve

2015. május 30. - Lyasthé

Nagyon lemaradtam most, de mentségemre szóljon egyrészt, hogy rettentő ratyi a netbookom, és sírok, amikor posztot kell írnom és képeket feltöltenem, másrészt eléggé megfáradós volt az elmúlt másfél hét. Cserébe sok képem van!

Jártunk megint versenyen, és a szabadnapomon pedig elkirándultam Bonnba. Na ez már inkább nekem való volt, felszabadító érzés volt Köln után, szuperül éreztem magam! Ezt már csak a készített fényképek száma is mutatja, volt kedvem kattintgatni, lődörögni.

Nagyon szép város, és valahogy sokkal jobb a hangulata, vannak zöld terek, parkok, mondjuk ehhez kapcsolódik az egyik nagy fájdalmam is, a botanikus kert, ahova nem lehet kutyát vinni, így Szotyolával kénytelenek voltunk a kerítésen kívülről leskelődni. A képeket Mira javaslatára mozaikba rendeztem volna, ha lehetne 10-nél több képet, így most a galériával próbálkozom, amit az alábbi képre kattintva tudtok elérni. Remélem meg is fogjátok nézni ;-D

(Szerk.: Jelezzetek vissza légyszi, hogy látszódnak-e a galériában a képaláírások, mert az én csudálatos kompjúteremen sajnos nem...)

Kicsit csaltam, mert autóval ugrottam át, szóval nem voltam most igazi utazó, de este a sok talpalás után azért nagyon jólesett, hogy nem kellett még vonat + busz kombóval hazavergődni. Bár jól meglepődtem, mert előzetesen megnéztem Google Mapsen, hogy hogyan tudok odajutni, merre kell mennem a városban és hol fogok parkolni, aztán pesti gyerekként valahogy automatikusan otthoni nagyságrendekben gondolkoztam, majd marhára meglepődtem, hogy milyen gyorsan jön egymás után minden, és hipp-hopp ott vagyok a célállomáson.

Na és amiről még feltétlenül szót kell ejtsek: a bratwurst! Eddig egészen egyszerűen a hideg kilelt már a látványától is, mert szerintem leginkább úgy néz ki, mint egy ronda hernyó, de múltkor a bornheimi versenyen ettem egy sült változatot sült krumplival, és marha jó volt! Ezek után Bonnban már bátrabban toltam egy adagot, íme, rettentő bizalomgerjesztően néz ki:

20150524_150007.jpg

De azért persze leküldtem utána még egy adag jóféle olasz fagyit is :-)

20150524_160321.jpg

 És ha már "gasztronómia": lehet, hogy én vagyok alulművelt Hariboból, de én még ilyet életemben nem láttam :-D Egy ideig bizalmatlanul szemeztem vele az áruház polcán, de aztán engedtem a kísértésnek, és mostanra ez lett a legújabb kedvencem:

20150527_140038.jpg

A bonni galériából kihagytam egy kollázst is még, eszméletlen aranyos volt élőben. Szotyi teljesen rákattant a kacsákra, ezt örökítettem meg:

cymera_20150524_201553.jpg

 Illetve van még egy dolgozós képem is, a lovaglós az túl uncsi lett volna, így helyette azt választottam, amelyiken épp az oberbachemi versenyen (05.25, pünkösd) ázom :-D Illetve ez még csak az ázás legeleje volt, mert késő délutánra, pont a nagydíj kezdésekor nagyon durván leszakadt az ég, és iszapbirkózás volt a melegítőpályán.

cymera_20150525_222205.jpg

Vicces a folyamat egyébként, ahogy így szépen rázódok vissza a puhányságból. Először a hátam fájt, aztán az elmúlt, utána a derekam, az is elmúlt, most pedig a legújabb, hogy a jobb kezemen a középső ujjam, amit anno hosszában (!!) eltörtem (hosszú történet xD), úgyhogy az eddigi statisztika alapján lassan neki is be kell állnia a sorba és csendben tűrnie :-D De egyébként nem kell megszakadni a munkában, csak most néha kicsit besűrűsödik a dolog, mert az egyik srác két hete eltörte a kezét, szóval alapból emberhátrányban vagyunk.

Záróképnek pedig ismételten egy panorámát hoztam, ezúttal a Rajnáról, Bonnban fényképezve:

20150524_144251_1.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr987503842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása