What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Előlkészületek II. + Indulás

2011. november 30. - Lyasthé

Na hát akkor live from BUD Airport SkyCourt....

Ha azt mondom, hogy fosok, mint a pelikán, akkor azzal csak a valóság felszínét kapirgálom. Tegnap délutántól kezdve egészen ma 16:00-ig szenvedtem a pakolással. Persze nem bírtam mindent rögtön berakni, mert ma még délelőtt Kata jóvoltából ugráltam egy kicsit Biankával, Vitya meg fotózott, így ni:

Utána pedig folytathattam otthon a pakolást, pánikolást, szülinapi köszöntések megköszönését, és megint egy kis pánikolást. Amikor már egészen biztatóan kezdett festeni a bőrönd, rájöttem, hogy valószínűleg a súllyal komoly problémáink lesznek. Kb 24-25kg között ingázott a pakk, így elkerülhetetlenné vált a +3kg túlsúlyra való befizetés, de ugye még abba is bele kellett volna férni :D

Innentől kezdve egy boxmérkőzést megszégyenítő mérlegelés, pakolás, átpakolás következett, és kb 4óra magasságában nagy sóhajjal, nagyjából 23kg-val lecsukhattam a bőröndöt.

Édesapám volt olyan kedves és vállalta a reptéri transzfert. Ezért a mondatért előre is bocsi, de az M0-s, 4-es út kombón történő utazás alatti halálfélelmem egy időre elterelte a gondolataimat az utazásról :D

Most épp egy Sexy Raspberry Smoothie névre keresztelt csodát szürcsölgetek a SkyCourt-on és püfölöm a bejegyzésemet.

Azóta már leköltöztem az üvegfal mellé, csak fentről lőttem egy képet.

Szóval így állok most, azt szerintem még nem mondtam, hogy mellesleg kifejezetten félek a repüléstől, szóval a helyzet remek :D

Szotyi kutya már most hiányzik, de remélem hamar látom őt is...

Hogy mikor lesz netem azt még nem tudom, de majd csak tudok valami életjelet adni. Tsók nektek és szorítsatok!

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr513426700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ミラ · http://www.miranosekai.com/ 2011.11.30. 19:11:58

itt volnék, mert nem mondtad meg a végén a blogod nevét, te céda :) a repülés meg jó, no para. pasizz sokat :D

Sanibel 2011.11.30. 23:18:40

Te is hiányzol, gazdi, de már tudom, hogy leszállt a géped.

Lyasthé 2011.12.01. 23:13:11

Myra! Bíztam benne, hogy meg fogod találni :D Amúgy meg kabbe :D

Édesanya! köszi a Szotyi-tolmácsolást ;-D
süti beállítások módosítása