What a long, strange trip it's been...

Ten Years After

Ten Years After

Üdv a viharzónában...

2011. december 13. - Lyasthé

Csak ennyit mondok: iszonyatos idő van! És hálát adok a sorsnak, hogy tegnap esett az eső, és nem ma, amikor dolgoznom kellett.... Pedig eddig igazán semmi okom nem volt a panaszra, általában egész kulturált idő szokott lenni napközben, olyan "pulóveres".

A szabadnapos kirándulósdiból végül nem sok minden lett: nagyon esett az eső, Karolina is visszavonulót fújt, úgyhogy végül Vickyvel ketten elmentünk egyet "plázázni" Arklowba. Ő karácsonyi ajándékvásárlás címén saját magát lepte meg pár ruhával, én nézelődtem és bevásároltam kajából a Dunnesban. Az elején kajáltunk, a végén kávéztunk (gingerbread latté + creme brulée cupcake, isssteni volt!), szóval a kalóriabevitel is rendben volt.

Utána este még itt elült a brigád nálunk, Malin pasija, Reggie is, egyszem hímneműként itt csajországban.

A regenerációm egészen jól sikerült, ma reggelre a vállamnak már semmi baja nem volt, a de a combomnak voltak még gondjai. Most elég féloldalasan ülök a lovakon, mert a jobb lábammal kb semmit nem tudok szorítani, támogatni, max rövid ideig.

Ja az időjárásról csak annyit, hogy valami extrém durva viharos szél volt ma, ahogy hallottam a rádióban, néhány helyen a 140km/h-t is elérte. Nem tudom nálunk mekkora lehetett, de brutális volt, és szinte egész nap havat is hozott (nem maradt persze belőle semmi). DE!!! legalább nem esett az eső, ezt nem győzöm elégszer hangsúlyozni :D

Délelőtt elsőnek Jane-re kellett ülnöm, vagyis az volt a terv, hogy Peter kiviszi futószárazni, én addig felszerelem Jerrynek Mooneyt, majd ő visszahozza Jane-t az istállóba, felülök és lovaglás. A csikókkal így csinálják mindig, hogy bármi van, az istállóknál ül fel a lovas. Na most Pete telefonált, hogy menjek a fedelesbe, ott ülök fel, mert nem akarná mégegyszer kivinni a lovat, mert nagyon vad! :D Ilyenkor azért úgy el szoktam gondolkozni, hogy vajon miért is nem sakkozni kezdtem inkább... Egyébként egész kulturált volt végül a kisasszony, csak amíg a fedelesből visszasétáltunk az istállókhoz, az volt kicsit élethalál-harc szagú. Zárójelben jegyzem csak meg, hogy vele nagyon nem jövök ki valahogy, ma délután szénázásnál telibe hátbaharapott, szerencse, hogy két póló, pulcsi és vastag vízálló kabát volt rajtam, így nem éreztem meg, de azért nem volt jó érzés, na. Bár sejtettem, hogy előbb-utóbb be fog következni, mert mindig nagyon fenyegetőzött.

Kis jutalomjátékként ebéd előtt lazulhattam kicsit O'Donovan hátán. Vagyis csak majdnem, mert ugróedzés volt a fedelesben, ezért kénytelen voltam kint lovagolni.... néha azt hittem, hogy lóval együtt borítani fog a szél, közben meg vízszintesen jött az arcomba a hó, remek érzés volt, viszont a ló legalább jól ment.

Gorgina viszont ma kicsit "zötyögősebb" volt, nyűgösködött, nehezen akart beugrani vágtába. Mondta Peter, hogy akkor egy kézbe a szárakat, pálcával meg durrantsak oda neki csizma mögé.... Egész jól viselte, csak egyszer csinált rodeóparádét, de utána megértette miről van szó. Ezután fogadott egy elég kellemetlen meglepetés: mikor leszálltam, leszereltem a lovat, és mentem volna a nyergesbe átvenni a cipőmet, elhűlve láttam, hogy csak félpár gumicsizmám van meg. Ergó Barry, a drága bernáthegyi lelépett a másik felével.... (van egy nagyon frankó lila bélelt gumicsizmám, abban szoktam flangálni ha nem lovon vagyok, mert a bőr lovaglócipő viszonylag rosszul tolerálja ezt a vizes éghajlatot :D) Karolina adott tippeket, hogy hova szokott ellopkodni cuccokat a kutya, és végül majdnem a farm bejáratánál az út szélén meg is találtam... Most itt szárad bent még a radiátoron, mert nyállal kevert vizes volt a belseje is :D

Az este tökjó dumálgatós, főzőcskézős, tévézősre sikerült. Többszörösen leteszteltük Malin otthonról hozott karácsonyi ajándékát, egy Nescafé Dolce Gusto kávéfőzőt. Jó a cucc, nem mondom.... :)

Holnap estére ha minden igaz, Reggie hoz valami filmet, amit nagyon reklámozott itt ma nekünk, hogy feltétlen látnunk kell, mert annyira nagyon funny. Majd meglátjuk, hogy ideér-e a dvd egyáltalán :D

Most lassan elteszem magam holnapra, itt meg még zárásnak egy részlet a kis "nappali-konyha-étkezőnkről":

A bejegyzés trackback címe:

https://tenyearsafter.blog.hu/api/trackback/id/tr613461758
Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása